2005/02/14

[Fun] Shrek 2

雖然近排冇咩特別出眾o既Xbox遊戲推出,但係農曆年假期間又有咩活動舒服得過留響屋企打機呢?一個人玩可能會悶,當然有Live!就更加好(又要插一插WE8 International)。不過原來冇Live!一樣咁過癮,因為可以叫埋班朋友一齊面對面打過兼拜埋年,一舉兩得,真係連寬頻都慳番。
點解無端端會咁講呢?話說Pekingman同我一樣都好鍾情Party Games,貪佢可以招呼朋友。但係Xbox真係好少哩類遊戲,我連唯一一隻珍藏【功夫大亂鬥】都惜埋俾佢(我諗都好少人有哩隻遊戲,仲要覺得佢好玩),不過佢依然未夠皮,係都要睇睇有冇其他Party Games。
結個皇天不負有心人,終於俾佢搵到哩隻Shrek 2。我都走漏眼唔知哩隻係Party Game,諗住只係普通Action Game。Pekingman去到我屋企諗住試一試隻Game。點知一試,隻Game就發揮Party Games獨有威力,將老細同另一個老友一齊吸住,四個人由年初四夜晚十一點打到第二朝六點,然後食埋早餐先返屋企。
真係諗唔到成晚就係放過一隻Game落部Xbox,四個大男人玩到鬼殺咁嘈。每人控制一個擁有唔同能力o既角色去完成任務,就好似The Lost Vikings(多謝老細提醒)。箇中好玩攪笑之處真係非外人能明白,好似四人大戰Puss in Boots,可愛大小薑餅人,當然唔少得Hero Time……(真係諗過放棄)
最後由Pekingman所控制o既史力加飛身一壓完成任務。
真係好難得又好難望o既一次打機體驗,所以一定要記低佢。