2006/03/21

[Chat] 由 XBOX 至 XBOX 360

剛過去的星期日(即XBOX 360香港行貨面世後的第三天)是PacificAeolus成家立室的大好日子,在這裡我再次恭喜他。可能大家並不認識Pacific Aeolus,他現實生活中是我的同事一位,另一方面他也是LIVE!友一名。如果你想將佢加入你的好友內,我相信並不容易。原因並不是他的好友名單已滿,而是他的帳戶經已過期。我有幸是其中一個在LIVE!上見過這位風神的人(相信世上最多只有七人有幸目睹,因為那『一』次正在玩PGR2!)。
為什麼要提PacificAeolus呢?因為在婚宴上得知Concerto(我的另一位同事,在三星期前仲同佢用XBOX踢緊WE9)已經連機帶Games買了給人(都係同事)。到現在三個我將XBOX推介給他們的人,PacificAeolus、Concerto同Justin都分別閒置、轉買及轉贈了他們的XBOX(其實仲有一位,但他沒有上LIVE!,只會offline玩Forza同Rainbow Six,事實上我冇證據証明他的確擁有一部XBOX!)。天呀,點解相比起我,老細的客流失量低咁多呀!Pekingman你要撐住啊!
講番XBOX 360…
都係留俾老細寫香港行貨面世後第一篇啦!點講哩個都係佢個場!上次貼文剛好是半年前,可能XBOX已是強弩之末!XBOX 360應該可以啟發多些靈感。